grillning

Igår var alla arbetar (jag, rasmus, ori, ran, diana och melissa) bjudna hem till vår chef för att grilla och ha det trevligt. Så jag var tvungen att köra ända ut till sunshine coast (en och en halv timme bort) I vänstertrafiken. Och hem igen, för jag var den ända som inte drack. Men en sak som jag tänkte på var att både jag och ran körde, och som sagt, jag var den ända som inte drack.. Men men, dom har det annorlunda med sånt här, tror deras gräns är 0,6 promille. Men jag skulle ändå aldrig få för mig att dricka och köra, även om det är lagligt.

Idag var det jobb som gällde igen, och eftersom jag sålde för med än jag behöved (typ body butter får du säjla för 50 dollar men jag sålde det för 80) Så då få man "spare" och kan ge bort produkter, eller ta vilket jag gjorde. Så nu har jag mud soap, acne soap, nail kit, salt scurb, facial peelin milk och eye gel här hemma :D

Nail kit. Gör att naglarna blir starkar, växer fortare och är skinande i en hel vecka :)

Eye gel, bra mot mörka ringar och påsar under ögonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0