god morgon

God morgon på er.
Ska strax hoppa in i duschen innan jag och Melissa drar iväg till jobbet. Vi har ju sovmorgon idag, men eftersom jag är van med att vakna halv åtta, så vaknar jag nu vid åtta.. inte bra det eller.
Kan ju berätta om fredagens händelser, vi alla var tvugna att åka ut till sunshine coast för att ha möte (och middag) med vår chef. Sen när vi ska ta oss hem vi 11 på kvällen, så kör jag väl lite för fort, men dom har ju 80 på vissa delar av motorvägen.. Så jag blir tagen av en fartkamera, och sedan typ en minut senar åker jag förbi en polisbil (denna gång i 80) och blir stoppad, för att ett av framljusen inte fungerar.. Men innan jag visste att det var därför blev man ju jättenervös :P
Men nu ska jag ta och hoppa in i ducshen, så ha en bra dag allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0