besök av polisen

Väcktes nyss av att diana och ran (som jag jobbar med) säger att polisen är här och dom vill prata med den som körde den röda hondan sist. Så eftersom det var jag, går jag ner för att prata med dom, men pankien då! Och vad tänker jag? jo att dom har kommit för att jag körde 10 km för fört på motorvägen. Asså som att dom kommer till ens hus för det liksom :P Hur som helst så hade ploiserna kört runt lite och sett att framdörren till vår bil var vidöppen, så dom frågar såklart om jag har lämmnat den så, vilket jag inte har. Och jag är helt säker på att jag låste bilen när jag lämmnade den sist. Så tydligen är det nån/någon som går runt och letar efter något värdefullt.
Men känns bra iaf att vi inte har något som helst av värde i våra två bilar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0