6 månader

Idag var det exakt 6 månader sedan jag och Rasmus sa hejdå till sverige, vänner och familj för att spendera ett år här i Australien :) Jag tycker tiden har gått hur fort som helst, och det känns som att det var typ igår vi landade i Sydney. Det har iaf varit hur bra som helst än så länge, man har blivit mer säker på sig själv och fått träffa massa underbara vänner. Och framförallt provat många olika jobb, brevbärare, städerska, tab operator, jobba med cirkus och nu som försäljare. Det roligaste jobbat har ju utan tvekan varit tab operator. Om ni inte vet vad det är så tar man emot folks satsningar på hästar och sånt. Man träffar mycket folk, jobbar i fina kläder, och har massa uppklädda människor omkring sig, plus att man får bra betalt :D Synd att vi bara kunde göra det under en månad när det var Darwin cup carnival..
Hur som helst, här är det också bra, har ett stort hus, snälla människor, jättebra chef och jobbet är roligt för man träffar mycket folk och får en stakare självkänsla med detta jobb.

Såhär såg det ut för ett halvår sedan. 

Kommentarer
Postat av: Angelica, mitt liv i New York

det är galet så snabbt tiden går ja! :) coolt med Australien, måste åka dit någon gång i mitt liv =)

2011-10-02 @ 08:05:13
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0