utekväll

igår var vi ju som sagt ute med Mimm och Rickard här i Brisbane, och hade hur kul som helst!
Började med att gå till en sportbart där vi åt middag och tog några drinkar, sedan drog vi vidare till baren vid deras hostel och körde party. Dom hade specialpris på vodka igår, 3 dollar! (typ 20 kr) så vi körde massa redbullvodka igårkväll kan jag säga :P Dansade hur mycket som helst, och sedan gick jag och Rasmus och sov i deras van som stod parkerad på gatan. Vi funderar på att hyra en sån när vi är klara i Melbourne och dra hela östkusten upp till cairns, hur billigt som hemst, plus att man bor i den, så man sparar massor med hostelpengar på det :)

Jag och Mimmi :)

Rickard, Mimmi, jag och Rasmus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0