Stranden

God morgon.
Både jag och Rasmus somnade jättetidigt igår, så självklart har jag vaknat jättetidigt också. men det kanske är lika bra, för idag ska vi ta oss ut med Mimmi och Rickard och åka på snorkeltur. man åker till cirka fem olika ställen och snorklar, och det ingår mat, fika, frukt, dricka. Kan ni gissa vad en sån resa kostar? 100 kr! så himla billigt :D Så har jag köpt en ny bikin som ni får se ikväll, är så kär i den, så den ska invigas idag :D
Här kommer lite bilder från stranden här på phi phi, där vi låg hela dagen igår. Älskar att det är mitten på oktober, och man bara spenderar dagrna i vattnet och solen.

Utsikt från min solstol.

strand :)

Mina fötter, vet inte om det syns, men jag försöker iaf visa den vita randen vid mina tår, som jag fått av flippfloppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0