Problem med kilroy

Hörrni nu har jag ett ganska stort problem här borta.
Jag måste boka om min och Rasmus biljett hem till sverige, eftersom vi inte kommer att åka från sydney, utan från thailand nu. Så jag gör allt som man ska, fyller i uppgifter och så, så kan man trycka på lägg till passagerare, och när jag gör det så blir det error på kilroys hemsida. Men vi vill ju såklart åka hem på samma flyg! Så alternativet är då att göra en ny till mig först och sedan en till rasmus, men går det då? usch jag hatar när det inte blir rätt. Har mailat kilroy, så hoppas dom svarar. För vi har ju inte direkt råd att ringa till dom härifrån..

vi vill ju åka hem samtidigt, på samma flyg och sitta brevid varnadra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0