på phiphi öarna

Okej nu hart vi äntligen kommit fram till phiphi-öarna. Asså vilken skillnad från bangkoks väder. Där var det regn och grejer hela tiden, men här är det klarblått och stekande sol, så ni kian ju gissa vilka två som ser ut som kräftor efter att ha åkt båt i en timme till ön :P Vi bor en mysig lite bungalow här, jättenära stranden och till alla aktiviteter :D Ikväll (om en och en halv timme) ska vi ner till piren och träffa Mimmi och Rickard, så nu ska jag platta mitt hår,m sminka mig och sätta på mig klänning :)
Hoppas ni har det fint hemma i sverige också. Här är det så himla härligt 33 grader och sol, imorgon är det stranden som gäller hörrni ;)

på väg

Rasmus i hängmattan utanför vår bugalow

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej alskade Sigrid,

Se till att ni foljer med pa vad som hander pa vaderfronten, ser ut at vara oversvammingar och sadant.

2011-10-13 @ 18:40:39
Postat av: sigrid

Ja vi vet. Hela norra thailand är översvämmat, och det kanske kommer till bangkok. Men här nere är det ingen fara, bara blå himmel som gäller :D

2011-10-14 @ 11:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0