oktober.

då var det ny månad.
Idag sa vi iaf till vår chef att vi slutar, så nu tänker vi dra till melbourne och se om vi hittar nått jobb där, annars har vi två alternativ. Antingen drar vi till sydney om vi kan jobba för vårt gammla jobb där igen, eller så reser vi upp alla pengar vi har och drar hem till sverige lite tidigare än planerat. Hur som helst kommer det att bli bra. Jag har en bra känsla nu, för inget av dessa alternativ skulle vara fel. Säg att vi var tvugna att åka hem i typ november då, då får jag fira jueln med min familj, vilket jag helt ärligt börjar orora mig för nu, hur ska jag klal en jul utan min familj? åh det känns jobbigt som tusan, och det är 2 och en halv månad kvar! Men beror nog på att dom har börajt med julpyntet i alla affärer här borta. Är det så hemma också??
aja nog för ikväll. Imorgon antar jag att vi inte ska jobba :P blir ett besök till flightcenter och sedan packa väskorna :D melbourne here we come!

En blid från förra julen hemma hos mig. Så här är det: jag julpyntar allt! Mamma får inte hjälpa till för då blir det fel, och så dagen innan julafton kan jag inte sova, för jag är så himla taggad på julklapparna (som ett litet barn är jag). Jag vet inte vad jag ska göra detta år om jag inte är hemma. Kommer typ sitta och gråta hela dagen eller nått :P

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE SIDEBÄCK

En ny månad liksom. Gud vad tiden går fort!

2011-10-01 @ 17:17:27
URL: http://josefinesideback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0