lämmnar Australien

Okej, Denna vecka som gått har varit så otroligt impulsiv för oss, och vi har ändrat våra planer hur många gånger som helst. men nu är det iaf så här: På lördag morgon lämmnar jag och karl min Australien, vi flyger till bangkok för att spendera så många månader vi kan att resa runt i detta land med Mimmi och Rickard. Ni vet de svenska paret vi träffade när vi landade i Sydney? Galet att vi skulle få så bra vänner här borta, trodde jag aldrig!
Så imorgon ska vi väl bara njuta lite mer av detta underbara land! Så himla härligt är det. Ni måste åka till Australien någong gång under ert liv, och åk till Sydney! utan tvekan min favorit här borta.

Bangkok :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0