Hemma

Hej.
Nu är jag och Rasmus hemma i sverige igen. Vi valde att inte jobba mer i Australien, utan tog de pengar vi hade kvar för att köra smester i thailnad på. Resan (bäde Austraslien och Thailand) har varit hur rolig som helst! Man har blivit mycket mer självsäker, och man uppskattar det man har här hemma mycket mer också.
Så vi landade igår på morgonen, och då stod min mamma och väntade på oss på flygplatsen. Hon v ar nämligen den ända vi berättat för att vi skulle komma hem, för Rasmus ville överraska sina föräldrar. Så vi släppte av honom på hans pappas jobb, och sedan åkte jag och mamma hem till oss (där jag och Rasmus ska bo nu, tills vi hittar något eget) så bor mamma hos sin pojkvän. Där vi spenderade hela dagen med att tvätta, stryka, och greja. Sen tog jag mig iväg till fjärran för att hälsa på simmarna som jag inte sett på hur länge som helst :D
'
Idag är det redan dags för jobb, så innan det ska jag till farmor och farfar för att hälsa på dom (dom vet inte heller att vi är hemma) och så tar jag en sväng förbi där igen efter jobbet, innan jag drar till fjärran för att simma lite :D
Här kommer lite bilder från koh lanta som ni inte sett än :)

elefantsafari

Jag rasmus och mimmi i poolen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0