tvättstugan

idag är jag ledig, och det betyder att jag måste göra nått nyttigt av dagen. så idag är det tvättstugan som gäller. Sen trodde jag och Rasmus att vi skulle på fest (sen halloween) men det var visst imorgon :P Så då får det bli lite mys farmför tv:n ikväll istället. Inte helt fel det heller.
Så imorgon är det fest som gäller. Jag ska detta år vara prinsessa, för då slipper jag köpa nya saker, utan lånar en av mammas klänningar, diadem från jobbet, och så är man klar. Rasmus var inte taggad på att vara prins som jag ville :P så han ska va en av killarna i men in black istället, så behöver inte han heller handla nått :P

Klänningen :)

Och kronan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0