söndag

Idag har vi ganska fint väder här i Sydney, eller vädret är jättefint, men det är lite kallt. Bara 17 frader i skuggan, och det betyder att man fryser, har ju blivit bortskämd med värme den första månaden vi var här. Men som sagt var så ska vi bara stanna här i Sydney till den 21:a ungefär. Och sedan ska vi jobba oss upp till cairns, som har 25 grader nu när vi har 17. Så värme kommer vi att få :)



Är så himla kär i detta armband, men det gör mig lite ledsen varje gång jag kollar på det. Fick det nämligen av Melinda innan jag och Rasmus flyttade hit. Och jag saknar såklart mina vänner, men det gör mig glad på samma gång, finns så himla mycket minnen med alla simmare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0