pizza hut

Har precis ätit middag på pizza hut. Dom har något som heter pizza mia, så man får en pizza för fem dollar (typ 33 kr) men den är ganska liten. Var iaf mycket bättre än den gratismiddag som man får här. Så på helgen tycker vi att man kan få lyxa lite ;) Rasmus lytckade också beställa så att vi fic betala en dollar extra för annans, fast ingen av oss tycker om det. Så i fortsättningen tror jag det blir bäst om jag beställer :P
Nej nu får det vara nog för idag. Tror jag ska ge mig en drink ikväll iaf :)
Ha en fin lördag.
 
Osten är verkligen såhär kladdig!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Pizza hut ar kanon gott, haller med.

forresten, har ni en micro dar ni bor?

2011-05-28 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0