pirates of the caribbean - on stranger tides

Igår var jag och Rasmus och kollade på pirates of the caribbean, on stranger tides på imax. Riktigt häftigt måste jag säga. och jag försökte ta bilder på bioduken för att visa er hur coolt det var. Men det blev inte alls samma sak på bild. Tyvärr tyckte jag inte att filmen var lika bra som de tidigar, och jag sommnade de sista minutern, kan ni fatta det? vem sommnar på något så häftig? Nej det är jag riktigt besviken på mig själv över, men jag var så himla trött. Hade filmen varit lika bra som de tidigar hade jag nog inte sommnat, men det var jobbigt för ögonen med så stor bild att kolla på också..
Innan filmen gick vi till chinatown och åt lite mat, min var lite bränd, men annars helt okej.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0