Morsdag

Idag är det som jag hoppas att alla har koll på morsdag hemma i sverige. Och bara för att jag är på andra sidan jorden så stoppar inte det mig från att uppvakta min mamma eller! Hon blir liksom ännu bättre nu när jag inte träffar henne varje dag, för annars tar man folk så lätt för givet. Men jag har iaf sett till så att hon fått blommor. Beställde med interflora över internet, så levererades dom i fredags. För dom har tydligen inte leverans på lördagar och söndagar. Men hon blev glad iallafall, och det är ju det som är viktigast :D Måste erkänna att jag saknar henne lite extra idag. Men det är väl så det ska vara kanske? Vi ska skypea ikväll så då får vi ju ses då ;) Är en sån bra grej det där med skyep!

min bror, mamma och jag. Får jag påpeka att jag tvekar på att hon fick nått av jakob eller? haha. Mwen sen har ju inte jag gett min pappa nått på typ nio år sen han flyttade till usa heller, så Jakob är väl duktigare än mig där antar jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0