mexican monday

Har mexican monday här på vårt hostel. Vilket betyder att middagen var ganska så stark. Tyvärr är det inge tacos man får, utan en skär med ris och tomatsoppa. Det är samma middag varje dag, fast dom varierar mellan att ha ris eller pasta till. Deyt är inte jättegott, men man får i sig det. Lika är det med frukosten. Det är två vetebars med mjölk. Och till lunch äter vi (för tillfället bara jag) nudlar. Men på fredag. lördag och söndag får man lyxa lite. Så då blir det något bättre till både lunch och middag :)
Ikväll ska vi troligen gå ut till gilligans. Men så fort vi rör på oss få Rasmus jättehög feber, och nu när vi har gått cirka 3 km från affären hade han 39. Men han säger att det går ner på en gång, men jag vet inte jag. Har han 38 så tänker jag inte låta honom gå ut, utan då får vi stanna på rummet och dricka istället. Men det blir nog bra det med. Jag vill bara att han ska bli frisk. Har varit sjuk i en vecka nu, och jag vet inte hur man ska få det bättre. Speciellt när han inte kan äta, då får ju kroppen ingen ork heller :( Kom gärn med tis om ni har nått bra, för att bli av med feber och hosta.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kop baby asprin, at inga mjolk produkter (glass, ost osv.), byt lakan, drik coke utan kolsyra, ta honom till poolen och var i dar ett bra tag (for att kyla ner honom), kop lysol (99% disinfection spray och spray pa allt ni tar pa), kolla att han inte har nagra infekterade sar

2011-05-30 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0