lunch time

Hallå.
Har precis ätit lunch. Och dag blev det nudlar med kycklingsmak. Vi har ju en ganska så ensidig kost som jag sa tidigare, men nudlar tycker jag går bra att äta till lunch, och så är det ju så billigt :) Får underhålla mig själv idag med, för Rasmus har fortfarande feber. Vi är båda väldigt trötta på det nu. Han vill ju lika mycket som jag kunna göra något. Jag är ju ändå ute och har det skönt i solen (och skuggan) Men han stackarn ligger ju bara inne i sängen och är så uttråkad så han vet inte vart han ska ta vägen. Men snäll som jag är så sitter jag och laddar ner lite serier som han kan kolla på. Sen kanske man kan hitta nått ställe som man kan hyra film på?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0