god natt

Nu får jag ta och säga god natt här ifrån Cairns, visst klockan är bara halv nio. Men kommer inte sitta vid internett mer ikväll. Hade ju planerat att jag skulle ta mig till stan, men det blev så att jag fastnade vid poolen idag med. Och Rasmus som kännder sig bättre var ute i tre timmar, men när jag tvingade honom att ta tempen visade den 39.5 (!) Tror att solen kan göra att man blir lite varmare? Men jag gick iaf iväg och köpte värktabletter, så nu är han säker på att han är bättre igen. Vi hoppas iaf på att kunna åka till stranden imorgon, för jag kan inte gå innomhus när det är så fint väder, inte ens i affärer. Så eftersom det ska vara sånthär väder i minst en vecka till så kommer jag ha det lagomt skönt ;)
Nu ska jag ta ur tvätten (man får tvätta på en fredag om man inte har några underkläder kvar) Och sedan blir det mys framför datorn, som även får vara tv just nu..

Trött tjej.

Har så underbar utsikt när jag joggar. Men det syns ju inte på bilden. Himlen har fem olika färger (mörkblå, blå, ljusblå,gul och orange), stjärnorna lyser och vattnet bara ger detdär lilla extra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0