glömsk..

Åh vad trött jag blir på mig själv. Har ju legat vid (och i) poolen hela dagen idag, med undantag för att äta lunch. Men ändå så lyckades jag ta två bilder, en på poolen, och en på hunden som bor här på vårt hostel. En supersöt cockerspaniel, som tycket att det var en jättebra idé att lägga sig på min solstol vid mina fötter eftersom jag klappade henne :P Men jag gillar ju hundar, så tyckte det var lite mys med sällskap. Rasmus har legat uppe på rummet och vilat hela dagen, men jag vet inte om det blivit bättre. han är varm som bara den, så gissar på at han har feber. Så jag har tagit hand om honom och gett honom glass, godis kakor, läsk och allt annat han velat ha bara för att jag tycker synd om honom :P
Nu är det dags för skype med pappa. Och bilder kommer imorgon då :)

poolen

nessie :D

Försökte ta kort så ni kunde se att jag blivit lite brun.. Men det gick ju inte jättebra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0