ett minus

Et stor (jättestort) minus med att vara här ute i Australien är alla jättestora kryp. I Sydney kunde jag hantera om vi hade en kackerlacka inne. Gick upp och kastade en bok på den så var det klart. Jag ska inte förneka att det var läskigt, men jag gjorde det ändå. Men här! Herregud va stora dom är. Stora som hus och snabbare än usain bolt. Men kackerlackorna är inte värst, värst var idag när jag ligger vid poolen och hör något som surrar jättehögt. Låter ungefär som en trollslända, och vad är det jag ser? en geting! Som utan att överdriva lika gärna kunnde vara en trollslända. Då hade vi en tjej som inte vågade ligga kvar där. Jag springer ju runt som en tok för de små getingarna hemma i sverige.. Fy sjutton alltså.

okej jag överdrev väl lite, den hade kanske inte kunna vara en trollslända, men dubbelt så stor som dom hemma ändå.

Kommentarer
Postat av: Pappa

En liten geting ar val inget att vara radd for lol

Kan tanka mig att du sprang nar du sag det dar monstret :) Hoppas Rasmus mar battre

2011-05-31 @ 18:26:34
Postat av: sigrid

Haha jo det är det :P

Han mår lite bättre nu, men igår hade han 39.7 när vi skulle sova, så det är ju inte bra- Han är nere på 38 nu, och febern sjunker hela tiden, så vi hoppas att det ska bli bra med febern idag.

2011-06-01 @ 01:34:42
URL: http://sigridtrojbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0