Brisbane till Cairns

Efter den 14 timmar långa resan till brisbane väntade en 32 timmar lång resa fram till Cairns. Det var lite jobbig ska jag erkänna, och boken som Jakob gav mig på min födelseda tog slut med cirka fyra timmar kvar, men den var bra måste ja säga. Stenhuggaren av camilla Läckberg om nån vill läsa :) Att ta tåget var kanske lite väl långt, så när vi ger oss av härifrån tar vi nog och stannar på massa ställen någon eller några veckor. Vi har iaf sett massor med skog, djunel, berg och annat.. Nu bor vi för tillfället på beach house hostel i Cairns. Rummet är okej, men det finns ingen kude och ingen spegel, så det gillar jag inte :P Men man får gratis frukost, middag och internet, vilket är perfekt för oss. Speciellt nu när vi inte har jobb.





Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej alskade Sigrid,

:) Lang tagresa kan jag tanka men det gick ju sa.. Antar nog att ni inte gor om den resan i 1:sta taget.

2011-05-23 @ 21:48:22
Postat av: sigrid

Nej det gör vi inte :P

Tror att det räcker med minst halva tiden ;)

2011-05-24 @ 02:03:24
URL: http://sigridtrojbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0