4,4

Det är ju 29:e idag. Och då antar jag att de flesta som läser min blogg vet vad som gäller, enn lite extra kärleksfull dag med rasmus. För vi blev ju tillsammans den 29:e januari 2007. Alltså för 4 år och 4 månader sen :) Känns som att det gått jättefort, men ändå känns det som att det alltid varit vi på nått sätt ;) Idag har vi iaf haft en mysdag vi poolen, och har nhyss ätit kinamat (fast bara jag för rasmus kan inte äta när han är sjuk) och tagit var sin smirnoff. Härlig dag/kväll med andra ord. Imrogn ska vi ta oss till stranden, och sedan gå ut på kvällen, Har inte varit ute på jätteläng, så jag är taggad! :D


Ja asså vad ska man säga :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys :)

2011-05-29 @ 13:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0