tillbaka

Hej där.
Fick feber igår, så det blev inga inlägg då. Men eftersom jag attackerade febern så tidit med piller (och chips :P) så försvann den efter bara en dag. Underbart. Så nu är både jag och Rasmus friska, första gången på två veckor typ. Så idag blir det nog en lungn dag vid poolen eller nått liknande skulle jag tro. Jag har fortfarande ont i halsen och hosta, så vill inte anstränga mig..
Finns ju inte så mycket att gör här när man blir sjuk, men som tur var har jag gansk många filer på min dator. Och igår kollade jag på Alice i underlandet, bandidas, och black swan. Tycker ala är bra, men black sean är ju så konstig! Nån som har sett den som håller med? Jag tycker iaf att ni ska se den om ni inte gjort det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0