igår

Hade en härlig dag igår. Låg vid poolen och hade det skönt innan vi gick iväg och skaffade oss jobb. Provade även sour patch (eller hur det stavas) för första gången. Och riktigt gott var der, Rasmus tjatar jämt om dom så bestämmde mig för att kolla vad som var så bra :P Så pappa om du läser detta får du gårna skaffa några :P För det finns bara små här ;)
Idag ska vi på fyra timmars träning inför första dagen på jobbet som är på lördag. Och imorgon blir det ordentlig fest för att fira midsommar. Vi ska grilla, och dricka massa gott, med mimmi och Rickard, och ett till svenska par som dom känner :)

Poolen på vårt hostel

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Men gud så "tråkigt" att befinna sig i Australien! :)

Jag är inte ett dugg avundsjuk på er :)

2011-06-23 @ 12:41:46
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Klart jag laser :) Antar att Sour Patch ar godiset som vi har har borta ocksa. Jag kommer att skicka over det och lite mer mac and chees nar jag har din address :) Grattis till nya jobbet forresten, jatteskoj att ni fick det

2011-06-25 @ 15:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0