god natt

God natt på er.
Nu är det sovdags här borta i Birsbane, för imorgon väntar en 12 timmar lång arbetsdag i shoppingcentret. Så man vill ju gärna vara lite utvilad. Annas har det väl inte hänt så mycket idag, har skypeat med pappa, och gjort världens bästa beslut. Valde att inte åka med Ori och Melissa för att hämta Ran och Diana som kommit tillbaka från sin semster. För vi hade alla tre (jag, Ori och Melissa) åkte 5 min bort för att handla, när dom ringer och behöver bli hämtade. Så då valde jag att be rasmus komma och hämta mig istället. Så när dom nu kom hem efter 3 timmar (det ska ta typ 40 min) Visar det sig att dom har fått bensinstopp! Så dom har gått i typ en/två timmar. Vår bensinmätare i bilen är nämligen trasig, så den står alltid på tom :P
Så skönt att man missade den promenaden :D

Jag, Ori och Melissa

Kommentarer
Postat av: isabelle

2011-09-21 @ 19:38:38
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/
Postat av: alice

TÄVLINIG PÅ BLOGGEN!

är du trött på finnar och oren hy?

kika in på bloggen och var med och tävla om beautysticks!

Krävs bara en kommentar!

2011-09-21 @ 21:21:40
URL: http://aaliceandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0