Fuck off

Ja kanske inte trevligaste rubriken, men vet inte om alla har koll på vad jag jobbar med. Så här kommer en förklaring. Jag står mitt i ett skitstort köpcentrum, och säljer hudvårdsprodukter. Så man ska stoppa folk och visa dom sakerna (som är hur bra som helst) Iaf så börjar vi med att erbjuda ett flygblad, och struntar dom i det så brukar vi fråga "can I ask you a question"? Inte så farligt. Men idag när jag frågade det till en tant vände hon sig om, gav mig ondablicken och skrek "Fuck off" åt mig :( Blev så chockad att jag inte gjorde nått, men sen när hon försvunnit ville jag bara springa efter henne och typ knuffa henne eller nått. Och kanske ska påpekas att jag har pms också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0