grattis farfar

Idag fyller min farfar år.
Och eftersom jag tycker det är viktigt med födelsedagar, så brukar jag alltid ta en sväng förbi farmor och farfar idag. Lite svårt nu när man sitter på andra sidan jorden dock. Men ni ska veta att det känns konstig. Jag har iaf beställt blommor åt honom via interflora.se, så dom skulle levererats igår, vilket jag verkligen hoppas att de gjorde. Vore kul om han hade fått dom till idag. Nu ska jag pallra mig upp och kolla hur det är med sjuklingen. Rasmus hade ju 38 graders feber igår, men han känns iaf inte lika varm idag. Så hoppas att han hinner bli bra till på lördag, för då vill jag ta en tur till stranden. Men eftersom han har så ont i kroppen vill jag inte lämmna honom nu. Jag måste ju se till att han får i sig mat och sånt :P

Hade velat vara hemma bara för en dag. Sitta på bryggan ute i stugan och äta farmors supergoda tårta och kakor. Men inte som att jag har det dåligt här heller ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!

2011-05-28 @ 08:41:51
Postat av: lovisa

Godmorgon:)

2011-05-28 @ 09:30:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: pappa

Blommorna kom fram pa ratt dag och farfar blev jatteglad :)

2011-05-28 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0