nytt jobb

God morgon på er :)
Idag börjar jag jobba som städerska här på det hostel som vi bor på, det är tre timmar om dagen, fem dagar i veckan. Och för det får man gratis boende. Alltså är det bara lunch jag behöver betala nu, eftersom frukost och middag också är gratis :) Känns bra att göra något iaf, så kan man ju leta efter bättre jobb under tiden. Annars funderar vi på att åka upp till Darwin efter typ två tveckor till här. Där är det ännu varmare, och så har vi våra svenska kompisar mimmi poch rickard, som vi träffade när vi landade i sydney där. Så om dom är kvar och säger att man hittar jobb lätt åker vi dit över vinter och jobbar oss neråt sedan. Denna vecka jobbar jag iaf måndag till torsdag (11-14) och på söndag(9-11), så jag har fredag och lördag ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0