Skyepdags

Sitter här och väntar på att mamma ska logga in på skyep, tycker det är ett otroligt bra sätt att hålla kontakten på nu när man är på andra sidan jorden. Och det bästa av allt är ju att det är gratis :)
Igår hade jag slappdag vid poolen, och så bokade jag och Rasmus om vår hemresa. Den var bokad till 17:e augusti, men tanken var ju aldrig att vi skulle åka hem 2011. Så nu landar vi i Sverige den 4:e februari. Känns långt bort, men tror det kommer gå riktigt fort :(
Sen har jag en till kul sak att berätta, eller kanske inte? Jag tror iaf att vi har fått ett jobb på en farm i fyra månader. Farmen ligger två timmars flygresa från perth, så vi kommer flyga från darwin till perth och sedan till dit vi ska (kommer inte ihåg vad staden heter) Men vi ska få all info snart, så än är det kanske inte 100%, men jag tror det :)
Så där ska vi alltså stanna från augusti till december om allt går som det ska :D


Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Haft en skön morgon? :)

2011-07-20 @ 09:35:00
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: beccis

vilken fin blogg du har!

ska vi följa varann på bloglovin?

2011-07-20 @ 15:57:50
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0