Måndag

Hej
Har precis kommit hem efter en hård arbetsdag på cirkusen, Både jag och Rasmus jobbade igår (17-22) och idag (9-16). Imorgon är det dags igen, med start klockan åtta på morgonen. Så ikväll blir det ligga framför tvn och kolla på någon bra film, äta grillat och kanske lyxa till det med varsitt glas vin. Låter ganska härlig va?
Känns bra att jobba lite nu. Blir jobb på travet på onsdag och lördag också, så blir inte så många ledig dagar denna vecka, men det gillar jag :)

Lite trött och (väldigt) lortig efter jobbet

Kommentarer
Postat av: Micki

Hej! Jag är just nu med i en fototävling på ' http://www.elgiganten.se/semesterbild ' och det skulle vara riktigt snällt om du skulle vilja rösta (men bara om du tycker att jag förtjänar det) Har lagt upp några foton på bloggen som jag tävlar med & även länken. Skulle bli riktigt glad om du kikar på dom! Kram!

2011-07-11 @ 12:47:02
URL: http://mickikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0