Bakfull

Åh fy vad jag inte mår bra idag.. Hade en otroligt rolig kväll igår med rasmus, ross, bear, shorty och en till kille som jag inte kan komma ihåg vad han heter. Vi började kvällen hemma hoss oss och drog sedan ut vid elva. Och kom inte hem igen förrän vid fem inatt! så jag och Rasmus har sovit hela förmiddagen, och jag tänker bara lägga mig i soffan och ha det mysigt med en film och lite chips ikväll. Sen är det jobb som gäller för oss imorgon :)
På tal om jobb så kan jag nu berätta att vi har fått farmjobbet. Fyra månader som fruktplockare, och så är planen att vi ska spara tillräckligt med pengar för att inte behöva jobba mer i Australien efter det, utan bara resa och ha det härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0