sista dagen i Darwin

Inatt lämmnar jag och Rasmus Darwin, för att flytta till Brisbane, där jag har fått ett nytt jobb.
Det ska bli riktigt skoj att se en ny stad, men det känns ändå lite läskigt att lämmna tryggheten som man ändå har här i Darwin, vi har ju varit här i 2 månader och haft det hur skönt som helst! Sol och 30+ varje dag, så det har varit massa sol och bad. Tyvärr är vintern lite sämre i brisbane (runt 20-25) men nu är hösten på väg, så det blir nog närmare 25 :) Planen är iaf att bo och jobba där i 3-4 månader. så jag hoppas verkligen att det blir så nu, så vi kan spara lite pengar för att resa de sista månaderna här i australien.
Igår var vi iaf ute med ross (han vi har hyrt rum av) och åt middag och drack goda drinkar för att säga hejdå. Så det var en riktigt bra kväll.

Rasmus, Ross och Jag :)

Rickard, Mimmi och jag .

Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Gillar verkligen din blogg! :)

2011-08-19 @ 14:36:49
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Sophie'

allt bra med dig idag? :D

2011-08-19 @ 18:53:44
URL: http://sssophiies.blogg.se/
Postat av: sigrid

bara bra idag, fast det är ölite kallt här i brisbane nu när man hade vant sig med 33 grader varje dag :P

2011-08-20 @ 01:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0