Onsdag

Hallå där.
Har nu bokat flyg till brisbane, så vi åker på fredag natt/lördag morgon kl 01.10.. Kanske inte jättekul, men man sparade över tusen spän på att göra så. Så sen börjar äventyret med att sälja smink och hudvårdsprodukter. Frågan är bara om rasmus ska sälja dessa saker också, eller om han kan göra något annat inom företaget :P Annars blir det lite kul tycker jag, men han är ju en bra säljare så..
Ikväll ska vi ut med mimmi och rickard för att äte hejdåmiddag. Bilr kinamat på noodle house. Så det ser jag verkligen fram emot :)
Hoppas ni har en härlig onsdag hemma i sverige!

rickard, mimmi och jag

Kommentarer
Postat av: malin

hmm, vad heter företaget ni ska sälja åt? Bodde i Sydney tidigare och var på intervju åt ett sånt företag. De hade en massa olika grejer man kunde sälja, men jag skulle i så fall sälja smink. Roligt om det var samma :) Gud vad jag vill tillbaka till Australien nu efter att läst din blogg, haha! Ät ett lass TimTam's åt mig, will you!

2011-08-21 @ 23:09:56
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: sigrid

Det heter seacet dead sea, så det är bara produkter från döda havet som vi säljer nu, och självklart ska jag proppa i mig några TimTam's :D

2011-08-22 @ 00:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0