grillkväll

Igår var jag, rasmus, mimmi och rickard bjudna på grillning hemma hos josua och madde. Så vi åkte dit och grillade, pratade och hade väldigt trevligt, innan vi gick ut till den enda baren som finns där dom bor (20 minuter utanför darwin). Tyvärr stängde den baren redan klockan tolv, och det var bara vi sex inne på hela stället, men det gjorde det ju bara ännu roligare att dansa ;)
Idag har jag och Rasmus legat vid strande, och vid middag tog vi en promenad till mindil beach, köpte lite kinamat och satte oss på en gräsmatta och hade lite picknik. Väldigt mysig torsdag med andra ord.

Kommentarer
Postat av: POYA MERCEDEZ

FRÅGESUND PÅ BLOGGEN, GUYS!!! Fråga precis vaaad som helst!!! :D Kram på er



/ http://poyamercedez.myshowroom.se/forlat-for-dalig-uppdatering/#comment

2011-08-11 @ 13:34:29
URL: http://poyamercedez.myshowroom.se
Postat av: therese

Både jag och pojkvännen har planer och drömmar om att flytta till Australien! Jag har ett år kvar i skolan, sen har jag fast jobb och då tänkte jag jobba ett halvår/ett år sedan ut och resa och då sikta in oss på Australien och nya Zeeland och andra länder man är sugen på. Om man trivs i Australien vilket jag verkligen tror att man kommer göra vill vi flytta! Men jag har fått för mig att det är svårt att få tillstånd att bo där? Dom är ju hårda på regler och lagar osv. Hur lyckades du? jobbade du där på au pair först? :) Tacksam för svar! :D

2011-08-11 @ 16:27:41
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-08-12 @ 06:02:41
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: sigrid

Vi är här på ett 1 års visum för att jobba. Vilket är jättelä'tt att få. Så nu tänker vi jobba på farm i tre månader, och då får vi ett andra års visum. Men vill man stanna längre är det bra att vara sponsrad av ett jobb, vilket är ganska lätt att hitta även det, så kan man söka medborgarskap under den tiden :)

2011-08-13 @ 08:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0