Nytt jobb

Hola.
Sa ju igår att jag skulle släpa med mig Rasmus på ett informationsmöte om ett jobb. Och vi tog det bådatvå :) Man jobbar som taboperator, vilket betyder att vi tar emot folks satsningar på hästar och sånt. Det är varje lördag, två onsdagar och en måndag som vi jobbar, så det är inte jättemycket, men man får 25 dollar i timmen på lördagarna, så det är bra betalt. Och på måndage 36 dollar i timmen, helt galet! Så jag tänkte kolla med hostelet som vi bor på om man kan jobba för dom och få gratis boende, för då är allt ju jättebra. Behöver inte 70 dollar (ca 450 kr) i veckan att handla mat till bara mig inte :) Så det ska jag kolla imorgon, för manegern var inte där idag. Återkommer med det sen :)

Rasmus med utsikt över Darwins hamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0