midsommar

Tänk att det redan är midsommar. Kommer kännas konstigt att inte vara ute i stugan och fira med farmor, farfar och Håkan som jag alltid brukar. Men vi ska ju som sagt var fira här med. Det blir grillning, snapsvisor och massa härligt skitsnack :)
Annars idag ska jag gå till alla de andra hostels jag kan hitta och fråga om man kan få jobb där, för där vi bor nu hade dom inget :( Så måste jag handla kläder ockå, en vit blus och en svart kjol som går ner till knäna. För så måste man vara klädd n'r man jobbar imorgon..

Hoppas ni får en härlig midsommar, med fint väder (här vaknade jag för första gången på över en månad upp till grå moln, så mycket stämmning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0