Lördag

Hej :)
Har haft en skön dag i solen men karln min. Men sen på kvällen försökte jag få med honom på en romantisk promenad in till city. Det gick mindre bra, så då skulle jag ge mig iväg själv, lite småirriterad för jag var ändå tvungen att handla. Och vad gör jag? jo jag glömmer plånboken! Åh vad lack jag blev. Höll ärligt på att börja grina när jag insåg det (för jag har riktigt dålig pms). Men vad kan man göra, var bara att vända och gå hem och hämta plånkan.. Så nu sitter vi här, framför varsin dator på en lördagkväll. Kul va? Nej! Men det är för att vi inte har råd att gå ut och festa, och Rasmus är för lat för att röra på sig. Så vi ska nog snart gå upp och mys framför nån film ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Besök och kommentera gärna min blogg! :)

2011-06-18 @ 15:30:26
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0