Snorkling

Igår var vi ju som sagt ute på en snorklingtur.
Det var en väldigt rolig dag, och vi fick se så mycket fina platser, och fiskar. På ett av ställena vi snorklade var det redan massor med fisk när man hoppade i vattnet, så vad gör ledaren? Jo han kastar i bröd i vattnet precis brevid mig. Så himla läskigt, fast häftigt på samma gång, att vara omringad av 100 fiskar i lysande färger :)
Efter snorkligen som höll på 11-18 gick vi på restaurang och åt riktigt god mat (jag och Mimmi iaf) och sedan bar det av till moken bar, där vi har varit varje kväll nu sen vi kom hit till ön.
Idag är det stranden som gäller och så ska vi kolla på lite boende i ko lanta, dit vi tänker åka imorgon. Har hittat ett 3 stjärnigt hottel, inklusive frukost, för 1300 kr för 2 personer i en vecka! Galet, det är typ vad en natt kostar i sverige om man är två :P

jag i min nya bikini på bambu beach :)

Jag och Rasmus på maya beach (där dom spelade in filmen the beach)

utsikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0