Onsdag

Hallå där borta :)
Igår var jag, Rasmus och Mimmi ute och sökte jobb på en pärlbåt. Man är typ tre månader på en båt, och får riktigt bra med pengar, så eftersom man bor på båten spar man ju på det med, så det är något vi verkligen hoppas på (håll tummarna ni med). Idag ska jag ta med mig karln min till ett annat jobbmöte. Det är från 25:e juni till 1:a augusti om man skulle få det, så det vor ju också skönt. Är så dyrt här att man inte klarar sig utan jobb. Inte lika billigt som i Cairns inte :P Så vi ger denna stad två veckor, och har vi inte hittat jobb då så får vi dra oss tillbaka till Sydney och fortsätta på vårt gammla jobb, där vi vet att vi får komma tillbaka iaf :) Så det är ingen panik. Men det är en härlig stad, och så himla kul att vara med Mimmi och Rickard igen, så det vore synd om vi var tvugna att åka..
Så nu är det jakt på jobb och billigare ställe att bo på som gäller :)

Darwin

Kommentarer
Postat av: Terese

Spännande med Australien! Vad hittar du på där då!?

2011-06-22 @ 08:12:10
URL: http://inredningsideer.blogg.se/
Postat av: sigrid

Massa skoj, jobb, fester, dykning och lite sånt ;)

2011-06-23 @ 06:33:14
URL: http://sigridtrojbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0