härlig kväll

Hade en riktigt rolig första kväll i Darwin. Efter att vi checkat in på hotellet gick jag och Rasmus ut och kollade lite på stan. Och sedan mötte vi Mimmi och Rickard för att grilla korv, och dricka lite öl (jag dricker cider) på deras balkong. Hur trevligt som helst, och efter att inte ha träffats på lite mer än en månad hade vi massor att prata om. Så vi tog oss hem runt ett igårkväll.
Idag ska Mimmi ta oss in till stan för att söka lite jobb, och skriva upp oss på bemanningsfirmor. Så vi får hoppas att vi hittar något bra :)

ute på balkongen

Rickard fixar med grillningen

Massa gott :D

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-21 @ 17:48:58
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ni ser ut att ha det kanon, ar avis :)

Hor av dig med en address nar ni har en fast en sa jag kan skicka flera paket :)

2011-06-21 @ 18:31:52
Postat av: iisaacson

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP MIG VINNA DEN HÄR TÄVLINGEN!

alla som röstar på min klänning får en länk på min blogg!

men då får ni skriva i en kommentar till mig att ni har röstat ! :)

skulle verkligen betyda mycket om ni röstade, så snälla!

ge den gärna 5 stjärnor ^^

direktlänk: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=4VhpjFy7ATPhv1FeKVGfweiwfU7qFQI7jnmGsYCsrSQcGT5Qm9vZ#Gallery

2011-06-22 @ 01:01:07
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0