ed hardy

Kör på ed hardy idag. Linnet och glasögonen iaf.
Har haft en skön dag vid lagunen, fast det är lite tråkigt att ligga där ensam. Så har jag pratat med hostelet som vi bor på om jobb också. Och jag skulle komma tillbaka på måndag, så får man betala 100 dollar för boende i en vecka, sen får man en vecka gratis (eller alla veckor man jobbar där) Så det ska jag göra. Bättre att bara betala för rasmus än för oss båda ju. Så kan man söka bättre jobb under tiden

Måste alltid ha diadem nu för tiden. Jag håller ju på att sparar ut mitt hår, och även min lugg. Men nu har den en sån jobbig längd att jag bara vill klippa den..

Kommentarer
Postat av: B

Älskar linnet :)

2011-06-02 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0