framme i brisbane

Idag har vi ju som sagt var flyttat till brisbane.
Vi satte oss på flyget klockan 01.30 inatt, och var framme vid den nya lägenheten vid halv åtta i morse. Måste erkänna att jag inte år helt galen i lägenheten. Den hade kunnat vara hur fin som helst, men dom som bor här har det sjukt stökigt. Det är hur mycket disk som helts, fast dom har en diskmaskin, dom lämmnar gammal mat framme, slänger skräp på golvet, och ja ni fattar. så nu när alla drog till jobbet och det bara var jag och rasmus kvar passade jag på att damsuga, och ställa in saker i diskmaskinen :P Men vi kommer ju ändå jobba mesta tiden, och på kvällarna så stänger vi väl in oss i vårt rum och kollar på film, så jag tror det ska gå bra. Bara vi an spara lite pengar på detta nu så kommer det vara värt det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0