en dag inne i stan

Idag tog jag och Rasmus oss in till brisbane city för att kolla lite på stan. Vi åkte ett jättestort parisehjul, gick promenad i parken, och tog en fika innan vi satte oss på bussen och åkte hem till lägenheten igen. Så vi hade en riktigt mysig dag.Imorgon börjar ju allvaret, jobb 6 dagar i veckan i fyra månader! Men både jag och Rasmus känner oss riktigt taggade på detta jobb. Så just nu sitter jag och skriver lite saker som är viktigt att kunna berätta för kunderna för att få dem att köpa. Det bästa är ju ändå att det är riktigt bra produkter, vi fick porva nailkit, salt scrub ooch hudlotion igår, som alla var otroligt bra. Mina händer har aldrig varit såhär lena förut :D Annars så satte vi och pratade med de andra säljarna igårkväll, som bjöd oss på middag :) Aja det får räcka för idag, fortsätta läsa lite om produkterna nu, så man är redo imorgon.
Vår nya lägenhet, som vi delar me 3 andra. Den har 4 rok, 3 toaletter, en balkong och en altan :)

brisbane

Rasmus, mitt i stormen (blåste ju nästan bort)

jag i "the wheel"

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ju jättebra ut!

2011-08-21 @ 13:56:23
Postat av: en blogg om 5 systrar

Dagens blogg hos systrarna Backström.

Vill du vara med, kommentera bara "jag är med". Så väljer vi ut någon ikväll. Lycka till!:)

http://systrarnabackstrom.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-1.html#trackback

2011-08-22 @ 09:52:42
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0